21.03.2025
Liceul Tehnologic „Petru Rareș”, în calitate de Beneficiar, anunță demararea proiectului "Pregătind Viitorii Profesioniști în Agricultură: Revitalizarea Liceului Tehnologic „Petru Rareș” Botoșani", cod proiect LIC9000003BT21032025, proiect finanțat prin PLANUL NAȚIONAL DE REDRESARE ȘI REZILIENȚĂ Pilonul VI. Politici pentru noua generație Componenta C15: Educație Reforma 4. Crearea unei rute profesionale complete pentru învățământul tehnic, Investiția 7 - Transformarea liceelor agricole în centre de profesionalizare.
Proiectul se desfășoară în perioada 21.03.2025 - 30.06.2026, valoarea totală a contractului de finanțare fiind de 3.848.438,72 lei, fonduri nerambursabile din partea Uniunii Europene - Următoarea Generație UE.
Obiectivul general al proiectului este îmbunătățirea și modernizarea infrastructurii Liceului Tehnologic „Petru Rareș” din Botoșani reprezintă un obiectiv prioritar al proiectului nostru. Ne propunem să revitalizăm și să modernizăm infrastructura școlii noastre, pentru a crea spații de învățare optime, echipate cu tehnologie de ultimă generație și facilități care să susțină atât cadrele didactice, cât și elevii. Viziunea noastră este de a transforma Liceul Tehnologic „Petru Rareș” într-un model de referință la nivel european pentru învățământul agricol, asigurându-ne că elevii noștri sunt pregătiți pentru piața muncii de astăzi și pentru inovațiile viitoare.
În cadrul proiectului sunt avute în vedere îndeplinirea următoarelor obiective:
• Modernizarea infrastructurii de practică a liceului
• Dotarea sălilor de clasă cu mobilier nou și materiale didactice
• Dotarea liceului cu echipamente specifice și mijloace de transport
• Dotarea atelierelor și laboratoarelor cu profil agricol
• Creșterea numărului de elevi care optează pentru domenii de interes pentru agricultură
Pentru mai multe informații, vă rugăm să ne contactați! LICEUL TEHNOLOGIC „PETRU RAREȘ” Jud. Botoșani, Mun. Botoșani, Str. Călugăreni, Nr. 9 Telefon: 0744676838 Email: acsim2001@gmail.com Persoana de contact: DELIBAȘ SIMONA |