Anunț începere implementare proiect "Investiții în retehnologizare pentru SC COFETARIA SCALA EVOLUTION 1960 SRL"

Banner EU
Banner

Programul Operațional Competitivitate 2014-2020

Axa Prioritara 4 - Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și asupra pregătirii unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei

Obiectiv Tematic - Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei

Prioritatea de investiții: Sprijinirea capacității IMM-urilor de a crește pe piețele regionale, naționale și internaționale și de a se angaja în procesele de inovare.

Obiectiv Specific: Consolidarea poziției pe piață a IMM-urilor afectate de pandemia COVID-19.

Acțiunea 4.1.1 BIS Investiții în activități productive

"Investiții destinate capacităților de prestare de servicii și retehnologizării, în vederea refacerii capacității de reziliență"

23.08.2023

Comunicat de presă începere implementare proiect "Investiții în retehnologizare pentru SC COFETARIA SCALA EVOLUTION 1960 SRL"

COFETARIA SCALA EVOLUTION 1960 SRL, cod de identificare fiscală 30547183, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J40/9329/2012, cu sediul în Municipiul București, România, Str. C.A.ROSETTI nr. 14-16, Parter, LOT NR.2, -, județul București, codpoștal 010284, România , derulează începând cu data de 23.08.2023 proiectul cu titlul "Investiții în retehnologizare pentru SC COFETARIA SCALA EVOLUTION 1960 SRL", cod SMIS 161786, cofinanţat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020, implementat la nivel național de către Ministerul Investițiilor și Proiectelor Europene, prin AM - POC în calitate de Autoritate de Management.

Valoarea totală a proiectului este de 1.053.978,25 lei din care:

     •     644.097,04 lei - Valoarea eligibilă nerambursabilă totală
     •     539.533,69 lei - Valoarea eligibilă nerambursabilă din FEDR
     •     104.563,35 lei - Valoarea eligibilă nerambursabilă din bugetul naţional
     •     214.698,96 lei - Cofinanțare

Obiectivul general al proiectului:
Obiectivul general al proiectului este realizarea unei investiții necesare retehnologizării pentru refacerea capacității de reziliență a întreprinderii COFETARIA SCALA EVOLUTION 1960 SRL. Obiectivele proiectului sunt în concordanță cu obiectivul specific aferent Programului Operațional Competitivitate 2014-2020, Axa Prioritara 4 - Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei, Obiectiv Tematic -Promovarea reparării daunelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei, Prioritatea de investiții:Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criză în contextul pandemiei de COVID-19 și consecințelor sale sociale și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei",respectiv Obiectiv Specific: Consolidarea poziției pe piață a IMM-urilor afectate de pandemia COVID-19, Acțiunea 4.1.1 Investiții înactivități productive. Prin intermediul proiectului se propun achiziții de utilaje, active necorporale necesare pentru lucrări de construcții, în cadrul firmei COFETARIA SCALA EVOLUTION1960 SRL. Investiția propusă este direct adresată refacerii capacității de reziliență întreprinderii ca urmare a efectelor negative resimțite de către aceasta în contextul pandemiei COVID-19.Societatea a reușit să se mențină activă pe piață în cursul anilor 2020 și 2021, însă cunoaște o îngreunare a implementării planurilor interne de investiții în cadrul unei economii afectate semnificativ de pandemie. Odată cu constrângerile legislative din perioada anilor 2020-2021, COFETARIA SCALA EVOLUTION 1960 SRL cunoaște nevoia de a-și reface și întări în același timp capacitatea de reziliență,pentru a-și asigura sustenabilitatea în perioada post-pandemică.

Rezultatele așteptate în urma implementării proiectului:
- 1. Un număr de 3 active corporale și necorporale achiziționate până la finalul perioadei de implementare.Descriere: Prin achiziția unui miniexcavator electric, un buldoexcavator și a unui sistem de ghidare pentru activitatea de lucrări de construcții aferente codului CAEN 4211.
- 2. 24,72% investiție realizată care atestă caracterul verde Descriere: 2. 24,72% investiție realizată care atestă caracterul verde în conformitate cu prevederile anexei nr. 1 din Regulamentul delegat (UE) 2021/2139 al Comisiei din 4 iunie 2021 de completare a Regulamentului (UE) 2020/852 al Parlamentului European și al Consiliului prin stabilirea criteriilor tehnice de examinare pentru a determina condițiile în care o activitate economică se califică drept activitate care contribuie în mod substanțial la atenuarea schimbărilor climatice sau laadaptarea la schimbările climatice și pentru a stabili dacă activitatea economică respectivă aduce prejudicii semnificative vreunuia dintre celelalte obiective de mediu, respectiv: un miniexcavator electric.
- 3. Productivitatea muncii crescută cu 50,12% în anul 3 de durabilitate, în contextul păstrării numărului mediu de angajați din 2021.Descriere: Productivitatea muncii crescută cu 50,12% în anul 3 de durabilitate, în contextul păstrării numărului mediu de angajați din 2021.
- 4 Realizarea managementului proiectului Descriere: În cadrul acestei subactivități se va realiza formarea echipei de implementare și se vor realiza activitățile de depunerea cererilor de plată/rambursare, precum și întocmirea și transmiterea tuturor rapoartelor de progres și a documentelor solicitate de Autoritatea de Management și Organismul Intermediar.
- 5 Realizarea activităților de informare și publicitate obligatorii, aferente proiectului Descriere: Realizarea activităților de informare și publicitate obligatorii, aferente proiectului.
- 6 Realizarea serviciilor GDPR Descriere: În cadrul acestei activități solicitantul se va asigura că vor fi îndeplinite condițiile referitoare la protecția datelor cu caracter personal și va contracta servicii GDPR externalizate. La prima cerere de prefinanțare/plată/rambursare se va prezenta contractul aferent acestor servicii.
- 7 Realizarea procedurilor de achiziție în conformitate cu OMFE 1284/2016 pentru contractele de furnizare/servicii/Descriere: Atribuirea contractelor de achiziții necesare implementării proiectului se va realiza în conformitate cu legislația în vigoare (prevederile OMFE 1284/2016). Responsabil pentru realizarea activităților și subactivităților legate de procedura de achiziție este managerul de proiect și responsabilul de achiziții.
- 8 Livrarea, plata și punerea în funcțiune a activelor corporale/necorporale Descriere: În cadrul acestei activități se vor livra toate activele corporale și necorporale vizate de proiect (conform liniilor bugetare 3.1 și 3.2 din bugetul proiectului
- 9 Audit final și audit de sisteme de management de mediu Descriere: În cadrul acestei subactivități se vor contracta:• un auditor financiar atestat, o persoană distinctă de prestatorii/furnizorii serviciilor/ produselor/lucrărilor cu privire la care urmează să desfășoare activitatea de audit și totodată, nu se va afla într-o relație de subordonare/incompatibilitate față de aceștia, care va realiza activitatea de auditare a proiectului din punct de vedere financiar.• un auditor de sisteme de management de mediu, prin care se va confirma îndeplinirea obiectivelor asumate prin declarațiile prezentate la cererea de finanțare. Această subactivitate se va bugeta pe neeligibil întrucât cheltuiala este neeligibilă, în conformitate cu ghidul solicitantului.

Perioada implementării proiectului:
23.08.2023 - 31.12.2023

Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regionala, prin
Programul Operațional Competitivitate 2014-2020

Date de Contact

Nume: GUIMAN FILOFTEIA Telefon: 0727363636 Email: robert.guiman@gmail.com
WhatsApp